"Свою свободу в этом мире вы можете защитить, лишь защищая свободу другого человека." Клэренс Дарроу, адвокат (1857 - 1938)

среда, 18 апреля 2012 г.

Провокація та спроба вбивства керівника незареєстрованої політичної Партії Слов'ян ЕСФ, пограбування або затримання наркоторговця? (Відео)

PLAYGIRLS CHENAL

17.04.12 р. приблизно о 19 годині 15 хвилин я проїжджав на своєму автомобілі Шевролет Лачетті д/н АА 0164 ЕР по бул. Лесі Українки біля будинку № 28. Побачивши натовп людей напроти магазину «Товари для спорту та туризму» я звернув увагу на людину з розбитою головою, яка була вся в крові та лежала на задньому багажнику автомобіля, навколо цього чоловіка стояв натовп людей – перше що мені зайшло на думку це те що чоловіка "збив автомобіль ". Я дістав камеру та хотів зафіксувати на відео цю обставину..., але в цей момент один з чоловіків які знаходились біля цієї людини підскочив до мого автомобіля та зі словами (пряма мова) «…заберіть камеру…» намагався відкрити дверцята мого автомобіля та проникнути до салону мого автомобіля. В другу секунду другий чоловік тримаючись за ручку пістолета який перебував в нього "під пахвою", став мені кричати (пряма мова) "... прибери камеру ..." на вигляд цей чоловік був бандитського вигляду, в спортивному костюмі, він не пред'явив ні якого посвідчення, а намагався розбити скло в моєму автомобілі. Я що називається вдарив "по газам"..., потім зупинившись метрів за тридцять одну ногу оставивши в автомобілі почав знімати інцидент на відео камеру. Один з групи тих чоловіків став мене фотографувати. Я викликав міліцію і поїхав до дому. Читати подробніше....

Комментариев нет:

Отправить комментарий